Všeobecné podmienky:
O predaji tovaru prostredníctvom internetovej stránky www.design-biokrby.sk (ďalej len internetový obchod)
(ďalej len „ Podmienky “)
Operátor
Prevádzkovateľom internetového obchodu je spoločnosť:
Biokamin EU sro
Panónska cesta 34
851 04 Bratislava
REGON : 44 507 445
Číslo NIP SK2022730270
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, č. 55614/B
Tel.: 00421 905 619 808
e-mailom : info@biokamin-eu.com
webová stránka : www.design-biokrby.sk
Banka :
(ďalej len predávajúci )
- Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi predávajúcim a fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá nakupuje tovar prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. (ďalej len kupujúci)
1.2. Práva a povinnosti v týchto obchodných podmienkach neuvedené sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov
- Spôsob uzatvorenia zmluvy
2.1. Kupujúci si vyberie tovar prostredníctvom Internetového obchodu, ktorý jeho vložením do košíka, vyplnením údajov potrebných na registráciu a následným odoslaním Predávajúcemu vytvorí objednávku. V prípade, že kupujúci z technických alebo iných dôvodov nemá prístup do Internetového obchodu, môže objednávku zaslať elektronickými prostriedkami (e-mailom) na adresu info@biokamin-eu.com s presnou špecifikáciou tovaru, jeho množstvo a kontaktné údaje.
2.2. Objednávka Kupujúceho sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy.
2.3. Kupujúci je oprávnený objednávku zrušiť, zmeniť alebo doplniť do 24 hodín odo dňa jej odoslania. Kupujúci by mal telefonicky informovať predávajúceho o každej zmene vykonanej v objednávke a následne zaslať protokol e-mailom na adresu: info@biokamin-eu.com
2.4. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov za účelom plnenia práv a povinností zo zmluvy a poskytovania informácií o produktoch a službách predávajúceho.
2.5. Predávajúci bez zbytočného odkladu po prijatí objednávky od kupujúceho zašle kupujúcemu potvrdenie objednávky.
2.6. Potvrdenie objednávky je možné zaslať e-mailom, poštou, faxom alebo telefonicky podľa uváženia Predávajúceho. Odoslaním potvrdenia objednávky sa môže rozumieť aj telefonické spojenie medzi Kupujúcim a Predávajúcim, v ktorom Predávajúci informuje Kupujúceho o prijatí objednávky.
2.7. Po odoslaní potvrdenia objednávky sa kúpno-predajná zmluva považuje za uzavretú.
2.8. V prípade, že niektorá časť objednávky bude nesprávna alebo neúplná, bude predávajúci informovať kupujúceho o potrebe zmeny alebo doplnenia objednávky. Po dokončení objednávky dostane Kupujúci potvrdenie objednávky.
2.9. Ak kupujúci neopraví chyby v objednávke do 7 dní odo dňa oznámenia zo strany predávajúceho, bude jeho objednávka považovaná za neopodstatnenú a nebude vybavená.
2.10. V prípade, že predávajúci nemôže dodať objednaný tovar podľa objednávky, bude o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho.
2.11. Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak si zákazník v minulosti neplnil svoje záväzky voči predávajúcemu.
2.12. Ak má kupujúci pri nákupe platné evidenčné číslo, vzťah predávajúceho na ustanovenia Obchodného zákonníka.
- Kúpna cena
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci kupuje tovar od Predávajúceho za cenu uvedenú v Internetovom obchode a v objednávke a v čase odoslania objednávky Predávajúcemu.
3.2. Ak si kupujúci neprevezme tovar v prevádzke predávajúceho, je kupujúci povinný uhradiť okrem nákladov na kúpu aj náklady na dopravu.
3.3. Možnosti dopravy, ako aj cenník každej dopravy je dostupný na stránke Internetového obchodu pri vytváraní objednávky v sekcii Košík. V prípade, že náklady na dopravu nie sú uvedené, môžu byť na požiadanie vyčíslené a zaslané Kupujúcemu.
3.4. Ak Kupujúci odošle objednávku s uvedeným spôsobom dopravy: „Náklady na dopravu budú vyčíslené dodatočne“, Predávajúci bez zbytočného odkladu zašle kalkuláciu nákladov na dopravu podľa požiadavky Kupujúceho. Kupujúci má 7 dní na akceptovanie nákladov na dopravu.
3.4.1. Ak Kupujúci neakceptuje náklady na dopravu alebo sa k tejto veci nevyjadrí do 7 dní, jeho objednávka nebude považovaná za neopodstatnenú a nebude vybavená.
3.5. Kupujúci má na výber 3 spôsoby dopravy súvisiace s úhradou kúpnej ceny a nákladov na dopravu: osobný odber, dobierka, platba vopred na účet.
3.5.1. Ak si kupujúci zvolí osobný odber, zaplatí za tovar na dobierku u predávajúceho.
3.5.2. Ak si kupujúci zvolí zásielku na dobierku, zaplatí za tovar spolu s nákladmi na dopravu priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru.
3.5.3. Ak si kupujúci zvolí platbu vopred na účet, je povinný uhradiť kúpnu cenu spolu s nákladmi na dopravu po obdržaní informácie od predávajúceho, najneskôr však v deň odoslania. V opačnom prípade nebude tovar expedovaný, čím sa oneskorí realizácia objednávky.
3.5.3.1. Platbu vopred na účet je možné realizovať cez PayPal alebo platobnou kartou pomocou služby Cardpay.
3.5.3.1.1. Služba Cardpay je poskytovaná prostredníctvom virtuálneho terminálu Tarta Banky, preto môže Kupujúci platiť kartami VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO alebo Diners Club International®.
3.5.3.1.2. Kupujúci uhradí zálohovú platbu na účet prostredníctvom Cardpay na virtuálnom termináli Tatra Banky, ihneď po odoslaní objednávky v Internetovom obchode Predávajúceho alebo neskôr na účet uvedený v správe prijatej v súvislosti s objednávkou. k dispozícii na rohu Kupujúceho v internetovom obchode, najneskôr však pri expedícii, inak nebude tovar Kupujúcemu odoslaný, čím dôjde k oneskoreniu vybavenia objednávky.
3.6. Kupujúci je povinný riadne a včas zaplatiť kúpnu cenu a náklady na dopravu. Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu za tovar spolu s nákladmi na dopravu sa považuje za splnený okamihom pripísania platby na účet predávajúceho, t.j. pripísaním peňažných prostriedkov na bankový účet alebo po platbe v hotovosti. Ak kupujúci nesplní svoje peňažné záväzky zo zmluvy včas, je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho úhradu nákladov spojených s omeškaním a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania.
3.7. Na predávajúceho sa vzťahuje výhrada vlastníckeho práva v zmysle §445 Obchodného zákonníka, avšak vlastnícke právo k predmetu zmluvy nadobudne kupujúci až zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
3.8. Faktúra, ktorá je zároveň nákladným listom, bude kupujúcemu doručená spolu s predmetom zmluvy.
- Dodanie tovaru
4.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v termíne uvedenom pri každom tovare v Internetovom obchode. Dodacia lehota začína plynúť nasledujúci deň po potvrdení objednávky Predávajúcim.
4.2. V prípade zvolenia "osobného odberu" je Kupujúci povinný dohodnúť si s Predávajúcim dátum a čas prevzatia tovaru.
4.3. Zodpovednosť za škodu na tovare prechádza na kupujúceho, ak predávajúci odovzdá tovar dopravcovi tak, aby bol tovar doručený na miesto určené kupujúcim.
4.4. Kupujúci je povinný prevziať zásielku včas. Kupujúci by mal pri prevzatí tovaru skontrolovať stav obalu, pások alebo zabezpečenia a prípadné poškodenie obalu ihneď nahlásiť kuriérovi. Ďalej by mal skontrolovať, či obsah balíka zodpovedá objednávke (množstvo a vzhľad tovaru) a či je tovar bez vád. Ak dodaný tovar nezodpovedá objednávke alebo kupujúci spozoruje zjavné vady tovaru, je povinný túto skutočnosť oznámiť písomne na nákladnom liste.
4.5. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme, doba vybavenia objednávky sa predĺži, a preto je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho úhradu nákladov spojených s omeškaním a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% za každý začatý deň. meškanie.
- Záruka, vady, reklamácia
5.1. Ak poškodenie alebo čiastočná vada tovaru nie je viditeľná pri prevzatí, je kupujúci povinný o tejto skutočnosti informovať predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu. Predávajúci a zástupca dodávateľa spíšu škodový protokol. Po obdržaní protokolu Predávajúci rozhodne o spôsobe odstránenia vady tovaru a o svojom rozhodnutí informuje Kupujúceho.
5.2. Predávajúci poskytuje záruku na tovar po dobu dvadsiatich štyroch (24) mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim. Záručná doba sa neúčtuje odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru Predávajúcim do dňa vybavenia reklamácie a informovania Kupujúceho o jej výsledku.
5.3. Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru, ktoré vznikli jeho používaním v rozpore s účelom použitia alebo v rozpore so zásadami uvedenými v návode. Záruka sa tiež nevzťahuje na mechanické poškodenie spôsobené vystavením tovaru slnečnému alebo elektromagnetickému žiareniu, ako aj na mechanické alebo iné nežiaduce zásahy do tovaru.
5.4. Pri tovare predávanom pre určitú vadu za nižšiu cenu je záručná doba dvadsaťštyri (24) mesiacov, záruka okrem bodu 5.3 sa tiež nevzťahuje na vady, pre ktoré bola cena tovaru znížený. Informáciu o tejto vade by mala obsahovať kúpna zmluva.
5.5. Ak oprava chybného tovaru alebo jeho výmena za rovnaký tovar nie je možná, môže predávajúci odstúpiť od zmluvy vystavením opravnej faktúry kupujúcemu vo výške aktuálnej ceny tovaru v deň uznania reklamácie. . Aktuálnou cenou tovaru sa rozumie cena tovaru v deň prijatia reklamácie alebo cena tovaru s technickými parametrami porovnateľnými s inzerovaným tovarom. Predávajúci je oprávnený vybrať si tovar s porovnateľnými technickými parametrami a proti tomuto rozhodnutiu sa nemožno odvolať.
5.6. Ak predávajúci neopraví reklamovaný tovar v záručnej dobe do 30 dní, považuje sa tento tovar za neopraviteľný a kupujúci má právo na jeho výmenu za nový rovnaký tovar alebo na vystavenie opravnej faktúry podľa bodu 5.7.
5.7. Ak dôjde k výmene chybného tovaru za nový, záručná doba začína plynúť dňom prevzatia nového tovaru. K novému výrobku bude vystavený aj nový záručný list.
5.8. Ak Predávajúci rozhodne, že reklamovaný tovar nemá vady alebo nespĺňa podmienky reklamácie, reklamácia sa považuje za neopodstatnenú a reklamovaný tovar bude vrátený Kupujúcemu.
5.8.1. Ak bude reklamácia uplatnená počas prvých 12 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru zamietnutá, priloží k rozhodnutiu o reklamácii na náklady Predávajúceho aj odborný posudok.
5.8.2. Ak bude reklamácia uplatnená po lehote 12 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru zamietnutá, Predávajúci v rozhodnutí o reklamácii uvedie osobu, ktorej je možné zaslať tovar na expertízu. Náklady na expertízu, ktoré vzniknú kupujúcemu, uhradí predávajúci, ak kupujúci predloží príslušnú dokumentáciu.
5.8.3.
Ak si zákazník (ďalej len „zákazník“) nevyzdvihne produkt po vykonaní služby alebo po posúdení reklamácie (ďalej len „služby údržby“) do 8 (povedzme: ôsmich) dní od uplynutia stanovenej doby poskytovania služby v reklamačnom protokole alebo v prípade nevyzdvihnutia predmetu služby (ďalej len "produkt") objednávateľom do 8 (povedzme: ôsmich) dní od odstúpenia jednej zo zmluvných strán od zmluvy. , má zhotoviteľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3,00 EUR za každý ďalší deň omeškania, pričom zmluvnou pokutou je náhrada nákladov zhotoviteľa súvisiacich so skladovaním a údržbou produktu. Oznámenie o vykonaní a ukončení služby bude zákazníkovi poskytnuté osobne, telefonicky, SMS alebo e-mailom. Ak si zákazník po odstúpení od zmluvy jednou zo zmluvných strán alebo inak v súlade s týmito VOP nevyzdvihne produkt po vykonaní služby alebo do 3 (povedzme: troch) mesiacov odo dňa, keď bol povinný prevzatím produktu má zhotoviteľ právo produkt predať. Zhotoviteľ vopred informuje objednávateľa o zámere predať produkt, pričom za oznámenie sa považuje aj poskytnutie týchto VOP. V prípade predaja tovaru zhotoviteľ zaplatí objednávateľovi výťažok z predaja tovaru po odpočítaní ceny služby, zmluvnú pokutu vo výške 3,00 € za každý deň omeškania s prevzatím do dňa predaja, náklady na predaj Produktu, ak si zákazník uplatní právo na výťažok z predaja Produktu u Dodávateľa. Ak je výška zmluvnej pokuty kumulatívna a presahuje trhovú cenu tovaru,
5.9. Záruka na batériu je 6 mesiacov, ak je krytá na 3-5 rokov alebo počet cyklov v závislosti od modelu
- Odstúpenie od zmluvy
6.1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak si kupujúci objednal tovar, ktorý bol pripravený na individuálnu objednávku podľa špecifikácií a odporúčaní kupujúceho, nemôže odstúpiť od zmluvy.
6.2. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, je povinný doručiť tovar na vlastné náklady do prevádzkarne predávajúceho, neporušený, kompletný, bez známok používania, v originálnom zapečatenom obale. Zároveň musí predávajúcemu predložiť doklad potvrdzujúci odstúpenie od kúpnej zmluvy podpísaný kupujúcim.
6.3. Predávajúci po skontrolovaní tovaru vráti zaplatenú sumu za tovar, ktorá je uvedená v objednávke, najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia tovaru.
6.4. Predávajúci nie je oprávnený dodať tovar a odstúpiť od zmluvy, ak sa tovar medzitým predá.
- Záverečné ustanovenia
7.1. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom ich umiestnenia na stránke Internetového obchodu.
7.2. Predávajúci nezodpovedá za ušlý zisk, zmeškané príležitosti ani iné priame či nepriame straty vyplývajúce z nevybavenia objednávky alebo akýmkoľvek iným spôsobom.
7.3. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto obchodné podmienky podľa vlastného uváženia, t. j. meniť, mazať a/alebo upravovať celé alebo časť týchto obchodných podmienok bez ďalšieho upozornenia, pričom objednávky budú spracované na základe podmienok odo dňa Kupujúci odošle objednávku Predávajúcemu.
- Zásady ochrany osobných údajov
Kto je správcom Vašich osobných údajov? Biokamin EU sro, Panónska cesta 34, 851 04 Bratislava, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., odd. sro, vl.č. 55614 / B Prečo spracúvame Vaše osobné údaje? Vaše osobné údaje spracúvame z nasledujúcich dôvodov: • Nákup tovaru a služieb: Vaše osobné údaje spracúvame predovšetkým pre riadne vybavenie a vybavenie Vašej objednávky. Ak sa vyskytnú problémy, vaše informácie nám povedia, koho môžeme kontaktovať. • Zákaznícky servis: ak nás kontaktujete s otázkou/problémom, potrebujeme spracovať vaše údaje na zodpovedanie/riešenie. V niektorých prípadoch môžu byť osobné údaje odovzdané aj tretej strane (napr. Prepravca tovaru). • Používateľský účet: vďaka osobným údajom, ktoré nám poskytnete vo svojom užívateľskom profile, budete mať prístup k množstvu užitočných funkcií (napr. Ak uvediete svoje telefónne číslo, jednoducho vás budeme informovať, keď vám bude objednávka doručená). Zadané údaje môžete kedykoľvek zmeniť, okrem e-mailovej adresy používanej na prístup k vášmu používateľskému účtu. • Skvalitnenie našich služieb: Vďaka histórii Vašich objednávok a online správaniu Vám vieme ponúknuť vhodnejšie ponuky na iný tovar, napr. príslušenstvo k zakúpeným produktom. Na niektorých miestach zobrazujeme produkty, ktoré sú priamo pre vás a vyhovujú vašim potrebám a záujmom. Na optimalizáciu prvkov na webe aj mimo neho (personalizovaná reklama na weboch tretích strán) môžeme využiť aj nástroje na testovanie rôznych variantov (tzv. A/B testy), Google Analytics, Facebook Analytics atď. • Vymáhanie práv a právnych nárokov a kontrola orgánov verejnej moci: Vaše osobné údaje môžeme spracovávať aj preto, že ich potrebujeme na uplatnenie našich práv a právnych nárokov (napr. ak máte voči nám nevyrovnanú pohľadávku) . Vaše osobné údaje môžeme spracovávať aj z dôvodu, že ich potrebujeme na kontroly vykonávané orgánmi verejnej moci a z iných podobne dôležitých dôvodov. Aké osobné údaje spracúvame? Osobné údaje, ktoré nám poskytnete • Ak máte napríklad pri objednávaní tovaru alebo služieb, potrebujeme od vás údaje, ktoré sú v procese objednávky označené ako povinné (hlavne meno a priezvisko, dodacia adresa). Ak by sme túto informáciu nemali, neboli by sme schopní tovar riadne dodať. Pre predaj tovaru alebo služby navyše potrebujeme Vašu e-mailovú adresu, na ktorú Vám zašleme potvrdenie objednávky, ktoré je zároveň potvrdením uzatvorenej kúpnej zmluvy, ako aj kópie obchodných podmienok a reklamácie. postup. • Pri objednávaní tovaru alebo služieb môžete uviesť aj nepovinné informácie. Pomáhajú nám lepšie a efektívnejšie plniť uzatvorenú zmluvu. Napríklad. po zadaní telefónneho čísla Vám môžeme zasielať informácie o doručení tovaru a pod. Údaje nám poskytujete dobrovoľne. • Po doručení tovaru Vám môže prísť e-mail so žiadosťou o cenovú ponuku na zakúpený tovar. • Ak nášho zákazníka kontaktujete alebo nám pošlete správu, budeme spracovávať aj vaše osobné údaje uvedené v tejto komunikácii. Osobné údaje, ktoré spracúvame automaticky • Keď navštívite našu webovú stránku, môžeme o vás zhromažďovať určité informácie, ako je vaša IP adresa, dátum a čas návštevy našej webovej stránky, informácie o vašom webovom prehliadači, operačnom systéme alebo jazykových nastaveniach. Môžeme spracovávať aj informácie o vašom správaní na našej stránke, t.j. napríklad, aké odkazy na našej stránke navštívite a aký tovar je zobrazený. Z dôvodu Vášho maximálneho súkromia sú však informácie o Vašom správaní na stránke anonymné, preto ich nemôžeme ani priradiť ku konkrétnemu užívateľovi, teda konkrétnej osobe. • Cookies: V skutočnosti ide o malý textový súbor, ktorý sa vytvorí pri návšteve akejkoľvek webovej stránky. Slúži ako štandardný nástroj na ukladanie informácií o tom, ako sa naša stránka používa. To nám umožňuje odlíšiť (ale nie identifikovať) jednotlivých používateľov od seba a prispôsobiť obsah konkrétnym preferenciám. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa náročnejšie. Kamerové záznamy na našich prevádzkach • Naše kamenné prevádzky sú monitorované kamerovými systémami s online prenosom a záznamom. Na mieste máme kamery na predchádzanie a vysvetľovanie možných nezákonných aktivít. Prevádzkovateľom kamerového systému sme my, spoločnosť Biokamin EU sro, IČO: 44 507 445 Na základe akého právneho dôvodu údaje spracúvame? Plnenie a uzatvorenie zmluvy Veľkú časť vašich osobných údajov potrebujeme na to, aby sme s vami mohli uzavrieť kúpnu zmluvu alebo inú zmluvu na tovar alebo služby, ktoré si u nás chcete kúpiť. Pri uzatvorení zmluvy spracúvame Vaše osobné údaje za účelom riadneho doručenia zakúpeného tovaru alebo riadneho poskytnutia zakúpených služieb. Na základe tohto právneho základu spracúvame najmä fakturačné a dodacie údaje. Oprávnené záujmy • Vaše osobné údaje používame aj na to, aby sme vám poskytli relevantný obsah, teda obsah, ktorý vás zaujíma. Na základe oprávneného záujmu takto spracovávame osobné údaje, ktoré spracovávame automaticky a cookies. • Z rovnakého právneho dôvodu vám a našim zákazníkom môžeme posielať e-maily a SMS. Spracúvanie Vašich osobných údajov na tomto právnom základe prebieha aj pri monitorovaní vykonávanom kamerami pri jednotlivých našich činnostiach. S kým zdieľame vaše osobné údaje? V takýchto prípadoch Vaše osobné údaje odovzdávame tretím stranám: • Dodanie tovaru: Vami zvolený prepravca by Vám nikdy nemohol doručiť objednaný tovar, ak by sme ho presne neinformovali kam a komu má doručiť. tovar. Tieto údaje poskytneme prepravcovi podľa toho, ako ich vyplníte v objednávke. Takto zasielanými údajmi sú predovšetkým meno a priezvisko, adresa doručenia, telefónne číslo, na ktorom Vás môže dopravca kontaktovať a v prípade, že tovar nebol zaplatený vopred, aj prípadná suma k úhrade pri prevzatí tovaru. Vo vzťahu k osobným údajom, ktoré mu poskytneme, má prepravca právo ich spracúvať len za účelom doručenia tovaru a následne osobné údaje bezodkladne vymazať. Ako dlho uchovávame vaše osobné údaje? V prvom rade budeme vaše údaje spracovávať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu medzi nami. V prípade spracúvania osobných údajov, na ktoré ste udelili súhlas, budú Vaše osobné údaje spracúvané spravidla po dobu 7 rokov alebo do odvolania súhlasu. Upozorňujeme tiež, že osobné údaje sú nevyhnutné pre riadne poskytovanie služieb. pre splnenie všetkých našich povinností, bez ohľadu na to, či nám vyplývajú zo zmluvy uzatvorenej medzi nami alebo zo všeobecne platných právnych predpisov, musíme váš súhlas spracúvať po dobu stanovenú príslušnými zákonnými ustanoveniami alebo v súlade s nimi (napr. ). Vaše kamerové záznamy štandardne uchovávame 90 dní. Ak však dôjde v monitorovanom priestore k zakázanému konaniu, môžeme kontaktovať políciu a postúpiť spisy príslušnému orgánu (polícia, súd a pod.). V tomto prípade sa spis po 90 dňoch nevymaže, ale z dôkazných dôvodov ho uchovávame až do konečného skončenia prípadu. Aké máte práva pri spracúvaní osobných údajov? V súvislosti s vašimi osobnými údajmi máte najmä právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov, právo na opravu alebo doplnenie vašich osobných údajov, právo požadovať obmedzenie ich spracovania, právo na námietku alebo sťažnosť proti spracovaniu vašich osobných údajov, právo na prístup k vašim osobným údajom. , právo požadovať prenos vašich osobných údajov, právo byť informovaný o porušení bezpečnosti vašich osobných údajov a za určitých podmienok právo na vymazanie niektorých osobných údajov, ktoré v súvislosti s vami spracúvame (tzv. právo byť „na zabudnutie“). Úprava a doplnenie • Kontaktovať nás môžete na: info@biokamin-eu.com Oprava • Ak sa domnievate, že osobné údaje, ktoré spracovávame, sú nesprávne, môžete nás kontaktovať na: info@biokamin-eu.com Prístup (prenosnosť) • Môžete nás požiadať o zaslanie súhrnu vašich osobných údajov na info@biokamin-eu.com • Ďalej máte právo na prístup k týmto informáciám o vašich osobných údajoch: o Aké sú účely spracúvania vašich osobných údajov o Aké sú kategórie dotknutých osobných údajov Kto sú príjemcovia Vašich osobných údajov okrem nás? Plánovaný čas, na základe ktorých boli údaje spracované a neexistuje iný právny základ pre ich spracúvanie o Namietali ste spracúvanie os. údajov a zistíte, že z vyhodnotenia námietky vyplýva, že v konkrétnej situácii Váš záujem prevažuje nad naším záujmom o spracovanie. tieto osi. údaje o Osobné údaje sú spracúvané nezákonne o Povinnosť výmazu vyplýva z osobitného zákonného ustanovenia o Ide os. údaje týkajúce sa detí mladších ako 16 rokov • Svoje právo môžete uplatniť na: info@biokamin-eu.com Námietka • Niektoré Vaše osobné údaje spracúvame na základe nášho oprávneného záujmu (pozri časť týchto nariadení s názvom „Dňa na akom právnom základe údaje spracúvame“). Ak existujú konkrétne dôvody na vašej strane, môžete namietať proti spracovaniu vašich osobných údajov. Túto námietku môžete vzniesť na adrese: info@biokamin-eu.com Obmedzenia spracovania • Ak (a) namietate správnosť svojich osobných údajov, (b) vaše osobné údaje sú spracúvané nezákonne, (c) už ich nepotrebujeme vaše osobné údaje na účely spracovania, ale potrebujete ich na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov alebo ak (d) ste namietali proti predchádzajúcemu odseku, máte právo na obmedzenie spracovania vašich osobných údajov. • V tomto prípade môžeme spracúvať Vaše osobné údaje len s Vaším súhlasom (okrem uloženia alebo zálohovania predmetných osobných údajov). Podanie sťažnosti • Ak sa domnievate, že vaše osobné údaje spracúvame nezákonne, máte tiež právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov. Budeme však radi ak najprv s nami vyriešite chyby. Vždy nás môžete jednoducho kontaktovať na info@biokamin-eu.com Tieto Podmienky ochrany osobných údajov vrátane ich náležitostí sú platné od 18.12.2020.
- ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÉHO ŠPORTU
- februára 2016 zákon č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov ao zmene a doplnení niektorých zákonov. Účelom tohto zákona je vytvoriť nové možnosti pre spotrebiteľov, aby svoj spor s predávajúcim vyriešili rýchlo, efektívne a predovšetkým s menším alebo formálnym nákladom. s minimálnymi nákladmi. Ide o to, aby sa dosiahlo zodpovedajúce zmierňujúce riešenie. dohoda medzi spotrebiteľom a predávajúcim za účelom urovnania sporu, ktorá sa so súhlasom oboch strán svojim znením stáva záväzným právnym základom.
Subjektmi práva ARS sú Úrad pre reguláciu odvetných sietí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše reziduálny útvar, čo znamená, že bude mať právomoc riešiť takéto spory a tam, kde nie je právomoc iných orgánov, okrem sporov zo zmlúv o finančných službách.
- Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy
Kupujúci - spotrebiteľ
Meno a priezvisko, titul: ................................ ............................................................... ... ......... .............................
Miesto bydliska: ..... .................................................................... .................................................................... ....................................
Telefónne číslo: ................ ...................................................................... ...................................................................... .....................
E-mail: ................................. ..................................................................... ..................................................................... ..... .......
Odstupuje od zmluvy s
Predávajúcim: Biokamin EU sro IČO: 44507445
Číslo na vyzdvihnutie hotovosti: ................................................. ................................................................... ..................
Číslo objednávky: ................................. ................................................................. ...................................................
Dátum predaj: ................................................ ................................................................... ...................................
Označenie vráteného tovaru:
........... ............................................................. ............................................................................. ....................................... .........
Dôvod pre vrátenie:
Produkt nefunguje.Nepáči sa mi.Našiel som / našiel som lacnejšie
Tovar nezodpovedá popisu v tomto bode:
ďalší dôvod:
Kúpna cena na vrátenie:
bankovým prevodom na bankový účet číslo: IBAN .................... .....................................................................
v hotovosti na adresu predávajúceho ................................... ......................................................................
_ ...................................................................... ........
Dátum a podpis kupujúceho - spotrebiteľa
Máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní po prevzatí tovaru vy alebo určená tretia osoba, s výnimkou prepravcu.
Pri uplatnení nášho práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením. Na tento účel môžete použiť tento vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
Lehota na odstúpenie od zmluvy bude zachovaná alebo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy odošlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy.
Po odstúpení Vám vráti všetky platby uhradené v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, napríklad najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby budú vrátené bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, akým kupujúci platil. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, pokiaľ tým kupujúcemu nevzniknú ďalšie poplatky.
Platba za zakúpený tovar bude uhradená po obdržaní vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu potvrdzujúceho odoslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.